[INSTIZ] 161221 Difference between actor and idol.gif

December 21, 2016

Idol



Actor



Idol


Actor


Idol (group) Hwarangs' group choreography of Silla era



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋHwarang is so fun
            ↳ Ah the gif is just too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Park SeojoonㅋㅋㅋㅋㅋReallyㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜPlease watch the video ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ쿠ㅜㅜㅜㅜㅜㅜ so CuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅜㅜㅜㅜㅜEuheoheoheoㅇㅇ

(They're) really eye candy...Those who come out in Hwarang are the most handsome...ㅠ

This is really cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Hwarang is really eye candy..I'm happy

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The group is cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Everyone, please watch Hwarang. It's so fun. It was so sad yesterday that I cried..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts